Reklamace a vrácení
Reklamace a vrácení
Když je zásilka poškozená
- pokud vám dopravce předává již viditelně poškozený balíček, nepřebírejte ho.
- zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás neprodleně na tel. číslo +420 775 565 649 nebo email info@damater.cz. Připravte si číslo zásilky, případně objednávky, a zašlete nám foto poškozeného zboží s celou zásilkou. Následně se domluvíte na postupu, zda-li vám vrátíme peníze, nebo pošleme nové zboží.
Když v balíčku chybí zboží, nebo je dodáno něco jiného
- v balíčku vám něco chybí, nebo jste dostali jiné zboží? Chybička se občas vloudí, ale nápravu provedeme obratem. Jen nám dejte vědět do 3 pracovních dní od převzetí balíčku, na tel. číslo +420 775 565 649 nebo email info@damater.cz. A my vám obratem zašleme chybějící nebo správné zboží.
Produkty vám nevyhovují
- V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 30 dnů poslat zboží zpět. Vzhledem k tomu, že se jedná o potravinové produkty nebo doplňky stravy, není možné vracet otevřené balení.
Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, zavolejte nám, rádi vám poradíme.
Telefon je +420 775 565 649 a zastihnete nás každý pracovní den od 8:30 do 15:30 hodin.
